dating dna toimitusjohtaja

Beef! Päätoimittaja Jan Spielhagen ja Sveitsin yhtiön toimitusjohtaja Oliver Altherr selittävät, mikä on heille tärkeää. Jan Spielhagen: Naudanliha! voi juhlia kymmenennen syntymäpäivänsä pian. Lehti on vuosien varrella tullut erittäin menestyksekäs. Tänä aikana huomasimme, että ihmiset maksavat myös ei-journalistisia tuotteita, kun he käyttävät naudanlihaa! kuljettaa. Niinpä tuomme Beeferin markkinoille - grilli, joka saavutti 800 astetta ja myi tuhansia kertoja.

Tai Dry Ager, lihan kypsymiseen tarkoitettu jääkaappi, joka maksaa vain alle 3500 euroa ja myydään satakertaisesti. Jossain vaiheessa aloimme tehdä siitä oman liiketoimintamallimme. Sillä välin se on tullut kolmanneksi pilariksi aikakauslehtien ja mainosten myynnin lisäksi. Spielhagen: Kun ajatimme ravintolaa ensimmäistä kertaa, oli selvää, että naudanlihan DNA! etualalla. Joten tarvitsimme kumppanin, jolla oli paljon asiantuntemusta lihasta ja grillipaikoista. Marché International on samaa mieltä elintarvikkeiden laadusta kuin me. Olemme myös samaa mieltä kysymyksissä siitä, miten lihaa käsitellään, mikä tekee makusta ja hyvästä grillistä. Herra Altherr, naudanlihaa! saavutat nopeasti miespuolisen kohderyhmän. Oliver Altherr: Meillä oli äskettäin 70% miehiä ja 30% naisia. Tällä voit nähdä, että saavutamme myös naisten yleisön. Spielhagen: Miehet, jotka saavutamme lehden kautta ja hänen esiintymisensä sosiaalisen median kautta, todella nopeasti. Mutta meillä on myös Instagram-tunnus ja Facebook-tili ravintolan brändin alla. Tämä on suunnattu kaikille ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita gastronomiastaMatthias Ortner. Olemme oppineet, että alkaa alkaa ja vain kokeilla. Opimme kokeilemaan ja tekemään hyviä virheitä ja toimimaan aina klassisen käynnistyssäännön mukaisesti, tekemään ensin ja sitten anteeksi. Tämä ei tietenkään ole aina helppoa ja tarvitsee rohkeutta. Kyse on aina jatkokehityksestä, myös omasta, ei vain yhtiöstä. Kyse on kysymysten esittämisestä, vaikka vastauksia ei vielä ole. Olimme ja halusimme taas pitää hauskaa ja ymmärsimme, että joskus johtajat joutuivat ottamaan takaisin. Matthias Ortner: Kyllä, on varmistettava, että vapautamme itsemme uudelleen ja uudelleen ajattelemaan uudelleen. Laaja valikoima luovia tekniikoita ja menetelmiä (kyllä, joskus olut yhdessä)). Ja löytää liittolaisia, myös monitieteisiä täysin eri alueilta, koska ne näyttävät paljon vapaammin ja luonnollisemmilta aiheista. Einhorn vaikutti sinuun, miten uusi työskentelytapa on elossa. Ovatko Ottakringerissä joustavampia työaikoja, tiimin ja osastojen välistä työtä? Haluamme päästä eroon klassisesta, oletteko osa projektia, sallitko sanoa jotain, etkö ole siellä, eikö sinulla ole mitään tekemistä sen kanssa. Sopeutua ja nähdä, mitä voimme tarjota työnantajana äiteille ja isille. On kuitenkin paljon enemmän tarpeita, jopa arkipäivän tilanteissa. Ehkä työntekijä tuntee työskentelevänsä vähemmän 25 vuoden ajan, tai ehkä haluat käydä kauppaa jonkun kanssa muuttamaan näkökulmaa. Lähemmäksi katsominen ja ohjelman tekeminen siitä on aina tavoite. Mikä jäi toimitusjohtajan swap-viikolla niin hyvin tuotetuista tuotteista. Matthias Ortner: Olimme nimetty Vuoden Vuoden panimoksi Itävallan oluthaasteessa 2018. Tämä on toinen kaunis palkinto, joka hitsaa yhteen. Olemme siitä ylpeitä ja varmasti myös u. a. Innovaatioiden tulos. Toimitusjohtajan vaihdosta olemme oppineet, että joskus näyttää liian vaatimattomilta. Philip kutsui sitä "parhaana tuotteena tavallisimmassa pakkauksessa" ja totesi, että käytämme turkista. Joten saamme yhä enemmän itsekuvaa, että olemme kaupunki, avoin brändi ja luotamme meihin enemmän.